Ir al contenido principal

Tosta de mar e monte escabechados

Ir á receita en castelán

Hoxe quero buscar nesta tosta unha alianza entre o mar e o monte. O monte aporta uns estupendos boletus, que eu non fun a buscalos, nin me atrevería, foi un agasallo da miña boa amiga Conchi Zúñiga do blog Cocinando setas. Non me equivoco ó recomendarvos que pasedes por il, ides a descubrir un montón de receitas do mas interesantes.
E o mar vaime a aportar a xarda, esta veu da pescadería, un dos pescados que mais me gustan por sabor e textura.
Xa metidos en faena, precisaremos o seguinte:

Para os boletus

Boletus edulis
Pementa negra en grao
Baias de coandro
Romeiro fresco
Tomiño fresco
Loureiro
Aceite de oliva
Vinagre de viño branco
Sal
Para a xarda
2 Xardas
1 Cebola
1 Cenaoria
1 Dente de allo
1 Folla de loureiro
Tomiño
Pementa
Aceite de oliva
Vinagre de viño branco
Sal
Pan de Cea

Antes de nada dicir que non me esforcei moito a cabeza. O escabeche dos boletus mireino no blog de Conchi e para o da xarda, adaptei un de Pepe Solla que facía con xurelo.
Para os boletus: poñemos nun cazo o aceite, a pementa en grao, as baias de coandro, o loureiro, o tomiño e o romeiro. Deixamos infusionar en frío uns 20 minutos.
Pasado este tempo, engadimos os boletus en anacos e deixamos facer a lume moi brando uns 10 minutos.
Botamos un chorro de vinagre, remexemos e deixamos ó lume uns dous minutos.
Deixamos atempar no mesmo aceite e logo gardamos tapados na neveira. Mellor usalos de un día para outro.
Para a xarda: Picamos a cebola, a cenoria e o dente de allo. Refogamos no aceite.
Engadimos o romeiro, o loureiro, o tomiño, o vinagre e a pementa. Neste caso infusionamos en quente, pero a lume brando.
Mentres se fai o escabeche, sacamos os lombos das xasdas e retiramos as espiñas e cando digo retiramos, refírome a todas. Queremos unha tosta na que todo o que leve sexa comestible.
Retiramos o escabeche do lume e escoamos.
Temperamos o escabeche a uns 60º. Introducimos os lombos, deixamos un minuto no lume e retiramos. Deixamos que rematen de cocerse co calor residual.
Xa soamente nos queda colocar todos os elementos na tosta. Para esto escollín o Pan de Cea, porque me gusta e porque é un pan que soporta moi ben elementos húmidos.
Nun lado da tosta poñemos un lombo de xarda e acompañando os anacos de boletus. Salgamos con sal Maldón.
Merece a pena o tempo invertido para desfrutar de este mar e monte escabechados.


Nota: Como me interesan os vosos comentarios e me gustaría responder directamente, vos agradecería que os comentarios ou consultas as fagades por un destes dous camiños:
No correo:     olivarela@hotmail.es
No Facebock: http://www.facebook.com/boproveito